Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Περὶ Ὀνομάτων


1η. Νοός, τοῦ 103ου. Ἐωνικοῦ ἔτους, ἡμέρα τῆς Ῥώμης.
19η. Ἀπριλίου 2017, Τετάρτη τῆς Ἀναστάσεως.
Δημοσίευσις 18/6-2017.
Περὶ ὀνομάτων, ἐννοιῶν καὶ ὅρων,
ὅτι: Ἀρχὴ σοφίας ἡ τῶν ὀνομάτων ἐπίσκεψις. [1]
Προοίμιον :
    Ἀπὸ σήμερον ἐγκαινιάζομεν τὴν διασάφησιν διαφόρων ἐννοιῶν καὶ ὅρων, τόσον τῆς Ἐωνικῆς Παραδόσεως καὶ τῆς Δωρικῆς Διδασκαλίας (θεματολογίας δράσεως δύο ὅλως διαφορετικῶν ἑνοτήτων, πλὴν ὅμως συγγενῶν, ἀμφιδρόμου δράσεως καὶ ἀρρήκτως συνδεδεμένων), ὅσον καὶ ἐννοιῶν τῆς Ἐπιστήμης, θεωρητικῆς καὶ ἐφηρμοσμένης, ἀλλὰ καὶ τῆς Φιλοσοφίας, αὐτῆς τοῦ Καθαροῦ – Ὑπερβατικοῦ πεδίου, ἀλλὰ καὶ ἐκείνης τοῦ Ἰδεατοῦ ἢ Μαθηματικοῦ ὀνομαζομένου πεδίου, ἀλλὰ καὶ αὐτοῦ τοῦ Βατοῦ, τοῦ καὶ Πρακτικοῦ πεδίου ζωῆς τῶν Ὄντων ἤτοι αὐτοῦ τῆς Ἠθικῆς Φιλοσοφίας!

Ἀρχὴν ποιοῦμε ἐκ τοῦ Ἐωνικοῦ ἡμερολογίου.
   Ἡ Δωρικὴ Διδασκαλία ὁμοῦ μετὰ τῆς Ἐωνικῆς Παραδόσεως, ἔχουν θεσπίσει ἴδιον ἡμερολόγιον, τοῦ ὁποίου οἱ μῆνες καὶ οἱ ἡμέρες τῆς ἑβδομάδος φέρουν καὶ ἔχουν ὀνόματα Δωρικά, ὀνόματα προερχόμενα ἀπὸ τὴν Ἐωνικὴ Παράδοσιν, τὰ ὁποῖα καὶ ἐφαρμόζει ἡ Δωρικὴ Διδασκαλία καὶ Μύησις!
   Ἀρχίζομεν τὴν ἐξέτασιν τῶν ὀνομάτων αὐτῶν ἐκ τοῦ τρέχοντος ἐωνικοῦ μηνός.
Γιατὶ λοιπὸν ὁ τρέχων μὴν ὀνομάζεται Νοῦς, τὶ συμβαίνει, τὶ συνεπάγεται, ἀλλὰ καὶ τὶ εἶναι ὁ Νοῦς;
  Ὁ Νοῦς εἶναι θεῖον Ὂν δηλαδὴ Ἄνθρωπος τοῦ θείου Κόσμου, αὐτοῦ δηλαδὴ τοῦ ὄντως Ὄντος!
                                            ὁ Λέγων
   Υ.Γ.
Θὰ συνεχισθῇ, μετὰ τὴν διαδραστικὴ δική σας παρέμβασιν….!
   Ποιοὶ θὰ γράψουν περὶ τοῦ Νοός;
Συγκεκριμένα:
1.)                 Εἶναι ὀρθὸν νὰ ἰσχυριζόμεθα ὅτι Νοῦς εἶναι ὄνομα Ὄντος καὶ ὅτι τὸ Ὂν αὐτὸ εἶναι Ἄνθρωπος;
2.)                 Γιατὶ ὁ τρέχων μὴν ὀνομάζεται Νοῦς;
3.)                 Τὶ συμβαίνει λοιπόν, βάσει τοῦ (1), ἀλλὰ καὶ τὶ συνεπάγεται καὶ πῶς ἐνεργεῖ τὸ Ὂν αὐτό, ὁ Ἄνθρωπος αὐτός;
    
   Παρακαλοῦμε ὅσους, ἀδελφοὺς ἢ μή, θελήσουν νὰ συμβάλουν συμμετοχικὰ εἰς τὴν ἔρευνα αὐτήν, ἂς μᾶς ἀποστείλουν τὶς ἐργασίες τους ἐντὸς τοῦ δεκαημέρου ἀπὸ δημοσιεύσεως (18/6-2017), ὥστε νὰ ἔχουμε τὸν ἀναγκαῖο χρόνο διὰ νὰ τὶς ἐπεξεργασθοῦμε καὶ νὰ σὰς ὑποβάλουμε σχετικὲς ἐρωτήσεις, ἐὰν ἐπιθυμῆτε!
Ἐννοεῖται ὅτι τὰ κείμενά σας, οἱ ἐργασίες σας θὰ γίνουν δεκτὲς ὁποτεδήποτε.  
   Τὰ κείμενα τὰ ὁποῖα θὰ λάβουμε δὲν θὰ ἀναρτηθοῦν, ἐκτὸς ἐὰν ἐκφράσετε τὴν ἐπιθυμία σας αὐτὴ καὶ φυσικὰ ὅταν καὶ ἐὰν ἐγκριθῇ ἡ τελική ἔκφρασίς σας ὥστε νὰ ἱκανοποιῇ πλήρως τὶς ἀπαιτήσεις σας!
© Copyright Ἱστολογίου Ὑπατία.
Δὲν ἐπιτρέπεται οὔτε κἂν ἡ περιορισμένη ἀντιγραφὴ
καὶ χρῆσις τῶν ἄρθρων τῆς παρούσης ἱστοσελίδος, παρὰ μόνον
διὰ ἰδιωτικὴν - ἀτομικὴν χρῆσιν, ὑπὸ τὴν ῥητὴν Ὑποχρέωσιν καὶ πάλιν
τοῦ ἐνεργοῦντος, νὰ ἀναφέρῃ τὸν Συγγραφέα,
καθώς καὶ τὴν πηγὴν προελεύσεως, ὡς ὁ νόμος ὁρίζει.




[1]   Ἡ ἀκριβὴς διατύπωσις εἶναι: Ἀρχὴ σοφίας ἡ τῶν ὀνομάτων ἐπίστεψις.
Ῥῆσις τοῦ Ἕλληνος σωκρατικοῦ κυνικοῦ φιλοσόφου Ἀντισθένους (445-360 π.Χ.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου