Δωρικὰ ἀνάλεκτα,
1.,
περὶ Προσευχῆς.
Ἐὰν
θέλῃ τις δύναται νὰ Λάβῃ τὸ παρὸν εἰς μορφήν pdf
ἢ νὰ τὸ Ἐκτυπώσῃ ἐκ τοῦ κάτωθεν
συνδέσμου:
https://eonkrinaetos.com/wp-content/uploads/2022/07/Περὶ-προσευχῆς.pdf
Ἡ ἔσω συνειδητότης καθιστᾷ φανερὸν καὶ ἀληθὲς πὼς ὅ,τι δηλοῦται,
λέγεται καὶ γίνεται εἰς τὸν ἐν λειτουργία Κριναετικόν Ναόν, δομεῖ καὶ
δονεῖ γεγονότα εἰς ἐν ἄλλο πλέον αἰσθητικὸν πεδίον
καὶ συνεπῶς πλέον
εἰ εὔτακτον, τὸ ὁποῖον προφανῶς καὶ εἶναι "ὑλικῶς ἀόρατον".
ἐφελκύει ἐκεῖνο τὸ Ἀρχαγγελικὸν Πνεῦμα τῆς ἀγρύπνου Φρουρήσεως, τὸ ὁποῖον κυματοδηγεῖ τὰ "κάτω" μετὰ τῶν "ἄνω" καὶ ἀντιστρόφως τὰ
"ἄνω" μετὰ τῶν "κάτω" εἰς ἐναρμόνιον συνήχησιν, καθὼς τότε καὶ
μόνον τότε «ἄνω κάτω ὁδὸς μία», ὡς Ἑρμῆς ὁ Τρισμέγιστος ἔφα, πληρουμένης οὕτω τῆς Παρμενιδείου συνθήκης:
Τοὐναντίον οἱανδήποτε
δυσαρμόνιος δρᾶσις, καὶ ἡ πλέον ἐλαχίστη
τοιαύτη, ἀποκόβει τὸν ῥοῦν τῶν ἐνεργημάτων αὐτῶν καθὼς ὁ Μίχα
ἐτάζων ψυχῶν τε Στρατηλάτης τοῦ Ζῶντος
Λόγου δὲν ἐπιτρέπει τὴν
διέλευσίν των, καθώς:
θεῖα ἀνθρώπων οὐ μείγνυνται,
κατὰ παράφρασιν τοῦ Σωκράτους.
Πλάτωνος Συμπόσιον ἢ «περὶ Ἔρωτος ἐρωτικός». [203a]
Τὸ ταὐτόν ἐστὶν νοεῖν τε καὶ εἶναι, τὸ ὁποῖον δεικνύει τὸ Ἠθικὸν
ἦθος, εἶναι ὁ ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ ὅρος πρὸς τὸ Ἀγαθὸν, ὅρος ὅστις
πληροῖ τὴν Ἑρμητικὴν Ἀρχὴν ἄνω κάτω ὁδὸς μία!
Ἐν ταυτῷ δίδεται λύσις καὶ εἰς τὸ περὶ Καλοῦ - Κακοῦ δίλημμα, τὸ
ὁποῖον βασανίζει τὶς Εὐαίσθητες Συνειδήσεις τῶν ὄντως Ἀνθρώπων!
ὁ Λέγων.
Ἐκ τοῦ συνειδέναι ἐνόρμημα, βάσει τῆς Ὁμολογίας Μ.Λ. 1.1.
& 7/7.Ἰανουάριος 2.022.
Ἡ παροῦσα ἀνάρτησις ἔχει δημοσιευθῆ καὶ ὡς ἕπεται:
https://eonkrinaetos.com/2022/07/30/peri-proseuxis/
30.7.2022, Ἑβδόμη.
Copyright © Ἱστολογίου Ὑπατία.
Κωδικὸς παρόντος: ia2VPqqiCfaIneZJsNg-FA
Δὲν
ἐπιτρέπεται οὔτε κἂν ἡ περιορισμένη ἀντιγραφὴ
καὶ χρῆσις τῶν ἄρθρων
τῆς παρούσης ἱστοσελίδος, παρὰ μόνον
διὰ ἰδιωτικὴν -
ἀτομικὴν χρῆσιν, ὑπὸ τὴν ῥητὴν Ὑποχρέωσιν καὶ πάλιν
τοῦ
ἐνεργοῦντος, νὰ ἀναφέρῃ τὸν Συγγραφέα,
καθώς καὶ τὴν πηγὴν προελεύσεως, ὡς ὁ νόμος ὁρίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου